مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-17اقتصادي

فارس من| جاده مرگ جایگزین جاده مهران در روزهای پرترافیک/ به فکر چاره باشید


جاده معروف ترشابه در حالی که شهرستان ملکشاهی را در کوتاه ترین زمان به مهران وصل می کند و یکی از مسیرهای مورد توجه زائران است دارای نقاط حادثه خیز متعددی بوده و نیازمند ترمیم است که باید متولیان امر به آن توجه ویژه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش مخاطبان فارس سوژه ای را با عنوان درخواست ترمیم محور ملکشاهی به ایلام در سامانه فارس من به ثبت رساندند از این خبرنگاران فارس برآن شدند تا موضوع را پیگیری کنند.

استان ایلام یک راه ترانزیتی و استراتژیک برای کشور است چرا که محل اتصال به جنوب کشور و همچنین کشور عراق بوده و به عنوان امن ترین نقطه کشور به مرز تلقی می شود؛ سالانه شاهد حضور بیشماری از زائرین اربعین و تجاری است که برای عبور و صادرات مرز مهران را انتخاب کرده اند.

وقتی که حجم ترافیک به حدی بیشتر شود از سایر راه های اتصال به مرز مهران استفاده می شود که یکی از راه ها جاده ملکشاهی به مهران است که ترافیک را کاهش و حتی تردد مردم شهرستان را نیز آسان تر می کند.

اما همین جاده به یک معضل مبدل شده و علیرغم این که به بهره برداری رسیده، مشکلات آن همچنان باقی مانده است؛ نقاط حادثه خیز و تصادفات در این مسیر بیشمار است و می طلبد مسئولین نسبت به رفع این مسائل اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جاده مرگ جایگزین جاده مهران در روزهای پرترافیک/ به فکر چاره باشید

فارس من| جاده مرگ جایگزین جاده مهران در روزهای پرترافیک/ به فکر چاره باشید